V AJM že od leta 2007 redno spremljamo zadovoljstvo naših kupcev. Merjenje poteka s pomočjo anketnega vprašalnika. Vas zanima kaj o nas in naših izdelkih menijo naši kupci, ki so pri nas nakupovali v drugi polovici leta 2016 in prvi polovici leta 2017? Potem preverite rezultate spodnje ankete.
Prodaja, meritev in servis
Prvega vtisa ne pozabiš nikoli in ta oblikuje vse naslednje, zato v podjetju AJM veliko pozornosti posvečamo našemu prvemu stiku z vami. Prav tako velik poudarek dajemo strokovnosti, izobraževanju in osveščanju o pravilni in najbolj optimalni izbiri in šele nato vam izdelek prodamo. Kako naši kupci ocenjujejo svetovanje prodajne službe, merilcev in odnos serviserjev nam zato izredno veliko pomeni.
Kako so se vam posvetili in vam svetovali ob nakupu v prodajni službi?
75,5% kupcev daje oceno odlično 5, 19,4% oceno prav dobro 4. Oceno 1 in 2 skupaj 1,72%.
Zadovoljstvo s tehničnim svetovanjem merilca na objektu?
Odlično 5 jih daje 72%, prav dobro 4 jih daje 21%, dobro 3 4,5%, 1 oziroma 2 pa skupaj 2,88 %.
Kako ocenjujete odzivnost naše servisne službe? (Odgovarjali le tisti, ki so servis potrebovali.)
Ocena odlično 5 65%, prav dobro 4 – 26%, dobro 3 – 6%, zadostno 2 – 2,3%, nezadostno 1 – 1%.
Zadovoljstvo z izdelki
Največ naših kupcev se je v drugi polovici leta 2016 in prvi polovici leta 2017 odločilo za nakup oken (39%), sledijo kupci vrat (teh je 26%), preostali so izbrali bodisi senčila, komarnike oziroma ostale izdelke iz našega prodajnega programa. Za naše tri glavne izdelčne skupine okna, vrata in zimske vrtove so rezultati zadovoljstva naših kupcev naslednji.
Kako ocenjujete kakovost oken AJM, ki ste jih kupili v zadnjem letu? Ocena odlično 5 – 81%, prav dobro 4 – 18%, dobro 3 – 1,4%, slabo 2 – 0,3 %, nezadostno 1 – 0,6%.
Kako ocenjujete kakovost vrat AJM, ki ste jih kupili v zadnjem letu? Ocena odlično 5 – 72%, prav dobro 4 – 24%, dobro 3 – 3,16%, slabo 2 – 0,40 %, nezadostno 1 – 0,8%.
Kako ocenjujete kakovost zimskega vrta AJM? Ocena odlično 5 – 91%, ocena prav dobro 4 – 9%, slabših ocen ni.
Zadovoljstvo z montažo
Še tako dobro okno ne bo izpolnjevalo svojega namena, če ne bo pravilno vgrajeno, zato je pravilno izvedena montaža ključnega pomena za kakovostno delovanje oken, vrat in zimskih vrtov. Veseli nas, da so naši kupci zadovoljni s tem, kako smo vgradili naše izdelke.
Kako ocenjujete kakovost montaže oken AJM? Ocena odlično 5 – 74%, prav dobro 4 – 20%, dobro 3 – 4%, slabo 2 – 1%, nezadostno 1 – 1%.
Kako ocenjujete kakovost montaže vrat AJM? Ocena odlično 5 – 71,5%, prav dobro 4 – 24%, dobro 3 – 3%, zadostno 2 – 0,4%, nezadostno 1 – 0,8%.
Kako ocenjujete kakovost montaže za zimski vrt? Ocena odlično 5 – 90%, prav dobro 4 – 10%.
Stik z monterji
Monterji so praviloma zadnji stik kupca z našim podjetjem. Prizadevamo si, da je ta strokoven, prijazen in da kupcem ostane v dobrem spominu. Ocenjevali so njihovo urejenost, odnos do čistoče in splošen odnos.
Kakšna je vaša splošna ocena monterjev glede na urejenost? Ocena odlično 5 – 76%, prav dobro 4 – 21%, dobro 3 – 4%, zadostno 2 – 0,5%, nezadostno 1 – 0,5%.
Kakšna je vaša ocena monterjev glede na vzdrževanje čistoče prostora? Ocena odlično 5 – 73%, prav dobro 4 – 22%, dobro 3 – 4%, zadostno 2 – 0,7%, nezadostno 1 – 1%.
Kakšna je vaša ocena monterjev glede na odnos do stranke? Ocena odlično 5 – 84%, prav dobro 4 – 12%, dobro 3 – 3%, zadostno 2 – 0,7%, nezadostno 1 – 0,9%.